sábado, 27 de noviembre de 2010

EXERCICIOS DE TALLER POETICO

Hola propóñovos un exercicio para ir facendo boca. Tratase que despois de un verso que eu coloque sigades con outro que vos pareza axeitado. Subidelo nos comentarios e eu o adxunto no blog. Non teñades medo, nin vergoña tratase de votalo fora e xa está. Non pasa nada, non vivimos desto. Xa sei que para moita xente lle resulta moi díficil espirse ante o público, pero no taller poético onde participo, tes que espirte a cotio e o final te decatas que non pasa nada, todos están espidos ante tí.
Ala vai o meu primeiro verso. (o exercicio tratase de colgar outro que vos insinúe algo a partires de este)

Acariño o envés das túas follas dormidas

2 comentarios:

  1. Acariño o envés das túas follas durmidas,
    acocho a miña pel nas túas dobras,

    ResponderEliminar
  2. jajaja, bueno eu léovos, pero non participo.
    Gústame ler poemas,
    pero non me pidades que os faga!

    :)

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...