domingo, 3 de julio de 2011

RECHAZO DA EDITORIAL

Benquerio señor Sancho:

Velaquí lle remito o seu orixinal "O discurso de bosque", agradecéndolle que nos confiase a súa lectura.

Moi cordialmente,              (ilexible).

Remito os meus seguidores espectantes da saída a luz do meu poemario "O discurso do bosque" a carta cordial na que son rechazado por una editorial.

Por un lado non me esperaba que mo fosen publicar, xa que non teño no meu haber ningún premio, nin son coñecido.
Por outro lado, como sabedes os amantes da literatura e especialmente da poesía, temos a gran virtude que e un xenero que non vende. Digo virtude porque eso fainos libres.

Agora ben. Volverei a enviar os poemas a outra ou quizas a algún premio.  Xa vos terei informados.

Saudos e gracias por estar ahí.

As sementes xa están a xerminar
na miña braña de bidueiras.

3 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...