miércoles, 13 de octubre de 2010

Microrelato

Gota


Saúdos e bo viño literario a todos os que estades visitando o meu blog. Desexaría que participásedes nel xa que así tería vida. Eu suxiro ideas, algún poema, pretendendo así dar a coñecer o meu pensamento como clave para descubrir a obra poética, “O DISCURSO DO BOSQUE”
Sobre o microrrelato, “as súas bagas son ou único alimemento” a miña amiga Mayte Freire suxíreme facer unha continuación. Pareceríame perfecto, estariamos movendo fichas nas relacións entre as persoas.
Para deixar comentarios, ao final de cada artigo onde pon PUBLICADO POR e buscando co cursor do ratón, (como palpando) atopades unha casilla que di 0 COMENTARIOS é aí. Onde pon SEGUIDORES, vos rexistrades e moi doado. Veña, a atreverse que si que sodes quen.

3 comentarios:

  1. Eu como idea literaria non teño moita propoñobos o seguinte eu subo unha foto e vos facedes un microrelato sobre ela. E unha idea a ver que vos parece.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Gracias por la visita.
    Ya que pides participación lo haré con una pequeña reconvención que espero no te ofenda. Se trata simplemente de "dar al César lo que es del..., porque las imágenes, como las palabras, cas todas tienen su autor.
    Creo que en buena lid, deberías intentar identificarlo. Salvo que sean tuyas, en cuyo caso estaría bien que lo dijeras.
    Un saludo.
    Te visitaré, si me lo permites.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...